Tuesday, January 12, 2010

APA LA NASIB AKU????

apa la nasib aku nie adoiiiiiiiiiiiiiiiiiii..dah la ari tu aku tibai org gan persona aku...kali nie aku lak kene tibai gan org huhuhuhu...perempuan yg langar.dan kalau aku citer sure korg tak caya...PEREMPUAN TU SENGAJA LANGAR KETER AKU hah caya tak?

ceritanya pompuan nie tak puas hati pasal aku masuk depan dia masa jln jem sbb dia tak kasi aku masuk..aku kasi signal tu beb ingat jln dia apa?..timbang rasa la kan jln kan jem adoii pompuan nie mmg gengster ar...dia leh jeling aku..then smp tmpt kejadian dia brek kecemasan dgn sengajanye padahal depan dia x der apa2 pown..sebbaik aku x rapat..jd gan ruang yg ada aku elak dlm masa yg sama aku dah take over keter dia la..

x smpipown baper sec aku kt depan keter dia..DOMMMMM dia langar keter aku,aku nk benti skali tgk dia bla..apa lg aku keja la..erm dpt no plete je nk tahan pown dia x nak benti,jln jem pown ye gak pastu aku dah lambat nk masuk opis..report je la kan huh..siot la pompuan tu...sebbaik ko pompuan kalau laki.............mmg aku block gak keter ko..



Photobucket

No comments: