Tuesday, January 12, 2010

AJL-24

Hah sape yg x nak amik peluang tgk AJL-24 secara live betol?jd aku antara org yg beruntung la kire sbb dapat tiket AJL-24 tq kt naim hashim dan juga faizal sbb bawak aku dan kasi aku tiket pree hehehehehe

PhotobucketPhotobucket
inilah naim hashim newsreader d suriafm...baju merah nie plak kwn kepada naim


apa2 pown kwn2 mmg AJL-24 nie hebat sbb apa aku kata mcm tu,tgk je la lagu2 yg masuk bertanding,lepas tu persembahan selingan dia pown power2 beb..cuma rugi tuk org yg duk kt umah x dpt tgk lawak si Nabil,Sharifah Shahira,Angah bila iklan diorg muncul la, leser siot mulut nabil masa tu hahah x kesah ar yg penting kelakor

Photobucket

dan yg paling penting skali aku terserempak la pulak gan penyampai radio idola aku si Farah Fauzana...(wei korg jgn lupa undi dia tuk ABP ok) hahahah tgh mencugap2 aku masa tu sbb berlari ke tandas bila nampak fafau perhh dgn pantas keluar kan hp snap skali...kesian bro lepas aku tu x dpt amik pic sbb fafau nk cepat..dia bro tu pown satu hal lembab wakakak sape la tu heheheh.

Photobucket

MMG BEST AJL -24

No comments: