Saturday, January 30, 2010

PENANTIAN SELAMA 2 TAHUN

Hah 2 tahun penantian????? penantian mende?hah kalau korg nk tau penantian kekasihku kembali ke pangkuan ku hahahaha my PERSONA la adoi..apa tak 2 tahun nye..25hb disember 2009-31 januari 2010 tak dua tahun tu?walaupown penantiannya sebenarnya 1 bulan tp tahun yg berbezakan.
errrr seksa rasanya, banyak mende tergendala..nk bawak mak aku jln nk wat tu nk wat nie arhhh.tp aku rasa ada hikmah disebalik apa yg berlaku.Pd kwn lain yg memandu berhati-hati la kt jln raya ok sekse der x buah hati tarak x kire la keter ke moto der..mcm mana nk capai dimana ada kemahuan di situ ada highway kalau transportnye tarak...gua rempit der tp dlm hati ada tamannn wakakakakaka.

apa-apapown aku x sabar nk tgk perubahan depan keter aku yg skema tu

Photobucket

sebbaik la ko ada comot. leh teman aku masa aku kt umah kan3

Photobucket

No comments: