Tuesday, December 29, 2009

HIMPUNAN 2009

Pejam celik-pejam celik dah nak masuk tahun 2010...tgl 10 thn je lg kita nk menuju 2020 perhhh semoga panjang umur aku..korg doakan eh.Bila dipikir-pikir kan mcm2 yg dah terjadi dlm 2009 nie.dan mcm2 jugak la persoalan yg aku pikirkan bila nk tglkan 2009 nie,antaranya...tercapai ke apa yg aku nk?ada perubahan ke aku buat?adakah aku x sia2 kan masa 1 thn aku nie?..............apa yg pasti plak..masa tetap berjalan umur tetap meningkat huaaaa.tua siotttt.

Photobucket

Alhamdulillah KERJAYA aku berjalan dgn lancar tuk 2009 tanpa rekod buruk..harap2 mcm tu jugak tahun depan,tp ada jugak sedih nye sbb aku tgl 7bln je lg bekerja dgn bos aku skang, sbb dia akan menamatkan perkhidmatan nya beberapa bulan lagi,apa2 pown banyak yg aku pelajari dr bos n banyak tunjuk ajar dan nasihat diberikan dr segi kerjaya n kehidupan....apa2 pown akau akan buat keputusan penting utk kerjaya aku x lama nanti..apa dia eh?wakakak rahsia la..tgu

Photobucket

2009 jugak aku banyak meluangkan masa lapang aku dgn AKTIVITI yg sehat..huhuhuhuh.tgk race keter(kt trek),mlukis kereta rekaan sendiri hehehhe dulu berangan nk design model tuk proton kononnye,mula mengasah bakat yg munkin ada dlm diri aku sebagai dj a.k.a penyampai radio..walaupown radio internet jer mana tau ada yg nk bawak ketegah bakat aku nie kan huehuehue.sebagai penyanyi bersama band kt tempat keje sepanjang 2009 juga banyak mengajar aku utk berani berhadapan dgn org ramai(otw nk pencen menyanyi dah)

KESIHATAN aku pada 2009 juga baik je..skali sekala sakit biasa la kan aku harap tahun depan baik jugak la.. supaya semua berjalan dgn lancar

No comments: