Wednesday, June 24, 2009

TIDAK KU SANGKA

Photobucket


satu masa dulu di ballroom shangrilla kl ini la aku terpaksa menjadi maskot utk restoran marrybrown pada majlis anugerah franchais malaysia(ada la dua tiga lagi maskot total 5)kenapa aku kata terpaksa sbb sepatutnya org lain oleh kerana budak tu tak dpt hadir aku diumpan dengan Dato' Siti Nurhaliza oleh supervisior aku huahauhauha supaya aku jd maskot.Pada mlm itu majlis di rasmikan oleh Perdana Menteri ketika itu Pak Lah.jadi aku rasa bertuah mlm tu dapat berdepan dgn PM dan juga ct tak sangka betul......dan yang paling tidak ku sangka baru2 nie aku berpeluang pulak membuat persembahan bersama live band aku di pentas yg sama Dato Siti Nurhaliza pernah membuat persembahan yg aku saksikan sendiri dari dlm costium marrybrown je satu masa dulu...perasaan berdebar apa semua ada...sbb apa aku membuat persembahan sempena majlis Asian Law HUHUHUHUHU gabra abis..tp bila aku ingat balik dulu aku kt atas pentas tu sebagai maskot je perhh terus jadi semangat waktu menyanyi mlm tu...Alhamdulillah aku dapat membuat persembahan dengan lancar skali bersama rakan2 yang lain......selain daripada persembahan kami ada persembahan tarian dan juga lawak jenaka.

Photobucket

1 comment:

MK said...

wah wah.. menarik... hehe