Wednesday, June 3, 2009

DAHPUASKEJADIREMAJA

huhhhhhhh sorang lagi kawan aku dah nak kawin huaaaaaaa aku je tak kawin2 nie...bila musim cuti sekolah ada je kawan aku yg berkawin aku bila la pulak nk kawin.teringin jugak tp nk wat mcm mana tak laku a.k.a tak der org nak arhhhhhh ada sesapa nk aku leh ym aku eh hahahaha gurau jer...ada baiknya kawin awal nie kurang buat maksiat kurang buat jahat(aku tak buat k)nanti dah tua kurang la beban pasal anak dah besar..tp bg aku pulak aku selalu pikirkan soal..dah puas ke merasa jadi bujang dikala remaja...dah cukup senang ke nk kawin adoiiiiii tp paling utama sebab tak der duit kot tu yg tak kawin tu hahahahah jadi kepada korunk balak pengantin atau dah kawin selamat pengantin baru semoga kekal ke akhirhayat bersama keluarga tercinta.
erm termenung seketika mcm kt bawah nie huhuhuhuhuh memikirkan masa depan.tp dah kawin tak leh la nk rasa mcm rockstar wakakakakaka

Photobucket

2 comments:

anakpolis said...

gle ah ko peah..ade blog skrg!!

tahniah utk ko ah..ko nk kawen ke?

cari ah awek utk terus dibuat bini k?

hehehe..aku kena stdy dl bro..xleh kawen lagi~hehehehhe

Yaniez said...

bile nak kawin... huhuhu
ada blog gak ek... i follow u... huhuh