Wednesday, June 10, 2009

HOT FM lebih hangat daripada biasa

Photobucket
erm seperti yg korunk semua tau hotfm bersaing rapat dgn station radio suasta yg lain kan..tp tak sangka pulak ada radio mengatasi tempat ke 2 keseluruhan hotfm no 3....apa2 pown bg aku hotfm ada kelebihan dan cara yg tersendiri dan bukan nya tangakap muat jer.tak mcm 1 station tu, ye la bila dah ada pencabar baru la nk wat mcm2.tambah tu kurangkan nie hahahah....kalau korg belom menjadi pendegar setia...cuba la korg degar dulu ok..baru korunk tau kelebihan dan kelainan dlm hotfm nie.yang paling utama sekali bagi aku HOTFM nie rapat sgt gan pendegar dia..tak caya korg cuba degar AM krew fara & faizal...penah sekali ada satu pemangil ada masalah diorg cuba selesaikan dan teryata berhasil...so tgk betapa dekatnya dihati pendegar hotfm nie kan.....jd apa tgu lagi cuba la degar HOTfm k.....sekurang2nya tak la ketinggalan...hah sekarang nie ada segment baru HOTfm OTAI..LAGU2 LAMA BEB..LAYANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.
Photobucket

1 comment:

M.K is Tun Mamat said...

stesen ni mmg da wajib ada dalam keta aku.. ahaha