Wednesday, June 23, 2010

keje kene tukar tempat!!!!

arhhhh pening kepala dibuat nye bila dpt tau aku kene tukar keje huhuhuhu.tp apakan daya sape lagi nk kasi duit kalau bukan dgn keje kan,jd kene la ikot kan je...apa yg buat pening tu keje baru nie banyak wat keje luar terdedah la gan panas...hujan.....habuk huehuehue..bukan la tak leh buat tu antara cabarannye la...tp ciput je tu...tak termasuk gan perangai2 manusia yg ada dlm bandaraya nie plak,tu yg besar punyeeeeeee.sebab aku masih lagi dlm KUALA LUMPUR.


PhotobucketPhotobucketPhotobucket

jd kalau dah slalu keje luar mesti la nk kene ada moto......moto aku dulu gatal2 gie tolak kt pakcik..hah skang nie pening kepala nk beli moto plak..huehuehuehue tp ok gak,pasal moto lama tu agak ketinggalan ar kan..jd moto apakah aku akan beli korg tguu yea....sbb apa pulak nk kene pakai moto hah tgk la pic bwh nie sangup ke nk mengadap setiap masa?keter aku manual bkn auto k........
Photobucket
moto apa yg aku nk beli..nt aku kasi update,merempit balik ar aku hahahahaha,ingat zaman2 sekolah dulu....

No comments: