Sunday, April 12, 2009

@us

aus>@us nama pangilan utk diri aku...lain2 nama tak yah la tau aku rasa,sbb tak popular pown hahahahahah.aku simple....kalau boleh selalu nk happy je tp ape kan daya semua org ada perasaan hahahah jd kekadang tu ada la siket2 selain drpd hapy2 tu huhuhu.aku sukakan hiburan..TETAPI aku tak penah masuk clubing eh.......walaupown aku duk kl beb..heheheheh,pasal ape aku takut jd org jakun je nanti kt dlm tu hahaha.aku suke berkaraoke walaupown suare tak sedap mana pown.....layan jer...dan skang nie aku dapat menceburkan diri dlm lg satu bidang yg aku minat jugak..iaitu dj/penyampai radio di IKONFM,erm radio online TERBARU....sekurang2nya aku boleh menimba pengalaman dan belajar dr org2 lama kt jiwangfm tu...kalau korg tak penag dgr nie link dia mainkan kt winamp http://208.53.170.222:8080/listen.pls hah dgr la.selain daripada tu aku suke dgn kereta jd banyak masa aku abis kt keter..duit pown banyak abis kt keter,isi minyak je kejenye hahahaha..tu pasal tak der awek smpi skang hhuahuahuauh sape nk jd awek aku?hehehe gurau je beb.bab masa lak aku banyak abis masa gan kawan2 sbb adik beradik tak ramai..nk tau berapa?jd la kawan aku dulu nt korg tau la huahahuauha...apa2 pown silala add ym id aku aus_kelisa@yahoo.com smpi disini je cerita pasal aku,bukan best ppown tp tak per korunk baca gak kan hahahaha
Photobucket

No comments: